ZAŁATW SPRAWĘ
WPISANIE DO REJESTRU WYBORCÓW W CZĘŚCI A/B
WPISANIE DO REJESTRU WYBORCÓW W CZĘŚCI A/B
Wymagane wnioski
– wniosek o wpisanie do rejestru wyborców w części A/B,
– pisemna deklaracja zawierająca informacje niezbędne do wpisania do rejestru wyborców (obywatelstwo i adres stałego zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej).
Wymagane załączniki: kserokopia ważnego dokumentu stwierdzającego tożsamość
Dokumenty do wglądu: ważny dokument stwierdzający tożsamość
Sposób i miejsce składania dokumentów
Osobiście:
Referat Spraw Obywatelskich pokój nr 4
Wymagane opłaty: brak
Sposób i miejsce odbioru dokumentów:
– osobiście:
– za pośrednictwem poczty za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
Termin złożenia:
Wniosek można składać cały rok (najpóźniej w ostatnim dniu pracy Urzędu Gminy Trawniki przed dniem głosowania).
Termin załatwienia sprawy: 3 dni od daty złożenia wniosku
Tryb odwoławczy:
Od decyzji w sprawie odmowy wpisania do rejestru wyborców przysługuje prawo wniesienia skargi do Sądu Rejonowego Lublin-Wschód w Lublinie w terminie 3 dni od daty jej doręczenia za pośrednictwem Wójta Gminy Trawniki .
Podstawa prawna:
– Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. Kodeks wyborczy (Dz. U. z 2011 r. Nr 21, poz. 112 z późn. zm.),
– Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie rejestru wyborców oraz trybu przekazywania przez Rzeczpospolitą Polską innym państwom członkowskim Unii Europejskiej danych zawartych w tym rejestrze (Dz. U. z 2011 r. Nr 158, poz. 941).
poniedziałek: od 9:00 do 17:00
wtorek: od 7:30 do 15:30
środa: od 7:30 do 15:30
czwartek: od 7:30 do 15:30
piątek: od 7:30 do 15:30
© Copyright – Gmina Trawniki | Wykonanie: Devcomm ICT