ZAŁATW SPRAWĘ
NADAWANIE NUMERACJI PORZĄDKOWEJ NIERUCHOMOŚCI
NADAWANIE NUMERACJI PORZĄDKOWEJ NIERUCHOMOŚCI
Wymagane dokumenty :
1. Wniosek – Wypełniony i podpisany wniosek o ustalenie numeru porządkowego budynku.
2. Dokument stwierdzający tytuł prawny do nieruchomości – do wglądu.
3. Załącznik graficzny z zaznaczonym na działce usytuowaniem budynku.
Opłaty:
Brak opłaty.
Miejsce złożenia dokumentów:
Sekretariat Urzędu Gminy Trawniki, I piętro, pokój nr 9
Termin i sposób załatwienia sprawy:
W sprawie wydaje się zawiadomienie o ustaleniu numeru porządkowego w terminie do 30 dni od daty złożenia wniosku.
Tryb odwoławczy:
Przepisy dotyczące numeracji porządkowej nie przewidują trybu odwoławczego.
Jednostka odpowiedzialna/kontakt w sprawie:
Referat Rozwoju Gospodarczego, I piętro, pokój nr 13, tel 81-5857037.
Uwagi:
Ewidencja miejscowości, ulic i adresów prowadzona jest w systemie teleinformatycznym EMUiA. W celu odszukania lokalizacji ustalonych numerów porządkowych budynków można skorzystać z wyszukiwarki dostępnej pod adresem http://mapy.geoportal.gov.pl/imap/
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne.
Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 09.01.2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów.
poniedziałek: od 9:00 do 17:00
wtorek: od 7:30 do 15:30
środa: od 7:30 do 15:30
czwartek: od 7:30 do 15:30
piątek: od 7:30 do 15:30
© Copyright – Gmina Trawniki | Wykonanie: Devcomm ICT