ZAŁATW SPRAWĘ
WYDANIE ZAŚWIADCZENIA O NUMERZE PORZĄDKOWYM BUDYNKU
WYDANIE ZAŚWIADCZENIA O NUMERZE PORZĄDKOWYM BUDYNKU
Informacje zawarte w ewidencji miejscowości, ulic i adresów udostępnia się m.in. w postaci zaświadczeń, na wniosek zainteresowanych stron.
Wymagane dokumenty:
1. Wypełniony i podpisany wniosek o wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym budynku. – (przykładowy wzór wniosku –link)
2. Dowód wpłaty należnej opłaty skarbowej
Opłaty:
Opłata skarbowa w wysokości 17 złotych (brak opłaty skarbowej, gdy zaświadczenie wydawane jest w sprawach związanych budownictwem mieszkaniowym).
Miejsce złożenia dokumentów:
Sekretariat Urzędu Gminy Trawniki, I piętro, pokój nr 9
Termin i sposób załatwienia sprawy:
W sprawie wydaje się zaświadczenie o numerze porządkowym budynku w terminie do 7 dni od daty złożenia wniosku.Tryb odwoławczy:
Odmowa wydania zaświadczenia bądź zaświadczenia o treści żądanej przez osobę ubiegającą się o nie, następuje w drodze postanowienia, na które służy zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Lublinie w terminie 7 dni od daty doręczenia postanowienia.
Jednostka odpowiedzialna/kontakt w sprawie:
Referat Rozwoju Gospodarczego, I piętro, pokój nr 13, tel 81-5857037.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów.
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
poniedziałek: od 9:00 do 17:00
wtorek: od 7:30 do 15:30
środa: od 7:30 do 15:30
czwartek: od 7:30 do 15:30
piątek: od 7:30 do 15:30
© Copyright – Gmina Trawniki | Wykonanie: Devcomm ICT